. На уроці природознавства вивчали овочі. Учителька принесла у клас і поклала на столі картоплю, буряк, моркву, редьку, перець, баклажан, цибулю, - вопрос №2817668

часник, помідор, брюкву. Учні із захопленням розглядами різноманітність овочів, які були зібрані разом. Вони не знали назву окремих овочів. Учителька запропонувала дітям записати у зошитах назву кожного овоча. Коротко ознайомились де і як вирощують кожний овоч, для чого його використовують, що можна приготувати з окремих овочів. Робота продовжувалася і на другому уроці. Учителька читала невеличкі оповідання про «життя» тих чи інших овочів. Учням запропонували написати оповідання-казку про улюблений овоч («Як картопля поріднилася з квасолею», «Чому почервонів помідор» та ін.) 1. Проаналізуйте, яким чином вивчення овочів відповідало вимогам процесу пізнання. 2. Якою мірою на цих уроках були реалізовані структурні компоненти процесу учіння?
Ответов пока нет

Илья

500 р.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Учеба и наука > Педагогика
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store