ВАТ "Техкабель" — відомий виробник особливого електропроводу, який використовується у машино- та приладобудуванні (сільськогосподарські машини, - вопрос №2664476

верстати, обладнання для холодильних установок, трансформатори, промислові контролери, мотори та генератори, компресори тощо). В умовах планової економіки продукція «Техкабелю» за державними цінами завжди знаходила споживача, який вчасно розраховувався за неї. З переходом на ринкові відносини становище «Техкабелю» ускладнилося, незважаючи на те, що випускається конкурентоспроможна продукція для різних ринкових сегментів. Якість продукції висока, споживачі не мають претензій. Підприємство вкомплектоване сучасним високопродуктивним устаткуванням, хоч і не особливо швидкісним, але високого рівня гнучкості, що сприяє швидкому переналагодженню. На ринку технічного проводу працює 30 підприємств-конкурентів із сукупним річним обсягом 600 млн. грн. Десять років тому їх було 43. Галузь характеризується широким асортиментом продукції з невеликим, але чітким поділом проводу на три класи за діаметром: Характеристика продукції галузі Діаметр проводу Обсяг продажу, млн грн Структура продажу, % Продаж, тис. т Структура продажу в натур, виразі, % Середньорічний приріст, % Середня ціна 1 т, тис. грн Великий 340 56,7 340 072,3 1,0 1,0 Середній 170 28,3 110 23,4 5,0 1,55 Малий 90 15,0 20 4,3 13,0 4,5 Разом 600 100,0 470 100,0 3,8 — Найнебезпечнішим конкурентом для ВАТ «Техкабель» є ТзОВ «Азов», яке реалізує три класи проводу.Річний обсяг продажу проводу великого діаметра — 7,2 млн грн; середнього — 3,8 млн грн; малого — 2,4 млн грн. Продукція галузі переважно реалізується виробникам виробничого обладнання. Вона продається безпосередньо споживачам через збутову мережу та дистриб'юторів. Річний обсяг продажу ВАТ «Техкабель» — 17,5 млн грн. Характеристика основних видів продукції товариства подана в наступній таблиці. На провід великого діаметра припадає 25, середнього — 59 і малого — тільки 16 % надходжень. Водночас дохід від продажу вагової одиниці тонкого проводу в чотири-п'ять разів вищий порівняно з іншими видами. Завантаження обладнання, що випускає провід великого діаметра — 100, середнього — 90, малого — 80 %. Темпи зростання товариства нижчі, ніж галузі загалом. Характеристика продукції ВАТ «Техкабель» Діаметр проводу Обсяг продажу, мли грн Структура продажу, % Продаж, тис. т Структура продажу в натур, виразі, % Середньорічний приріст, % Середня ціна 1 т, тис. грн Великий 4,375 25,0 4,935 40,3 1,0 0,887 Середній 10,325 59,0 6,685 54,6 1,0 1,55 Малий 2,8 16,0 0,63 5,1 16,0 4,44 Разом 17,5 100,0 12,25 100,0 1,7 — Особливу увагу керівництво «Техкабелю» звертає на фінансовий стан. Вартість майна становить 23,25 млн грн, зокрема необоротні активи — 17,5 млн грн. Як свідчить аналіз, 75 % рахунків товариства ще не оплачені. Рентабельність власного капіталу становить 7,7 %, а заборгованість перевищує власний капітал в 1,5 раза. Витрати на виробництво продукції становлять 15,4 млн грн, з них змінні витрати — 12 млн грн. «Техкабель» має добре налагоджену систему збуту. Дистриб'ютори продають 60 % тонкого проводу. Постійні клієнти купують 80 % усієї продукції. На думку голови правління, «Техкабель» має все необхідне для забезпечення приросту річного обсягу продажу приблизно на 8,5—9 % і отримання більшого прибутку. Завдання. Проаналізуйте стратегії фірми «Техкабель» Запропонуйте стратегію розвитку фірми «Техкабель» на коротку перспективу.
Ответов пока нет

Илья

Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Учеба и наука > Педагогика
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store